2011. július 22., péntek

Fu ma nagyon durva nap volt, olyan szinten faradt voltam, hogy nem tudom hogy voltam kepes barmit is csinalni... Tegnap este eleg kesoig voltunk a Burgessben, raadasul mikor le akartam foglalni a repulojegyemet San Fransiscobol New Yorkba (mellesleg egy darab jegy volt azon az aron...), realizaltam, hogy akkora cimeres okor vagyok, hogy a Haywardben felejtettem a bankkartyamat... Tiszta ideg voltam, nehogy valaki megvegye elottem, mert a tobbi jegy mar tobb mint 50 dollarral dragabb volt. Szerencsere Jason felajanlotta, hogy visszavisz kocsival a Haywardbe, nagyon nagy makom volt, sikerult megvennem a jegyet, raadasul az enyem az utolso ablak melletti hely! Imadok az ablak mellett ulni. :P Tehat szeptember 6-an reggel 6:30-kor irany New York City, a Nagy Alma! :))) Tegnap delutan a kenuzas helyett kiprobaltuk a szorfot, de alig tudtam megallni a deszkan, ugyhogy csak fekudtem rajta, majdnem elaludtam... A hullamok elsodortak tok messzire, utana alig birtam arral szemben visszaevezni, jokat rohogtunk Vivianaval meg Ewaval. Ma reggelre "elromlott" az ido, na most ez itt Cape Codon annyit jelent, hogy beborul, es/vagy esik, es/vagy kod van, es/vagy fuj egy a szel, es nonstop 40 fok meleg van, sajna Celsiusban, nem Fahrenheitben, jo is lenne 40 Fahrenheit... :D Talaltam a hutokamraban eldugva egy karton barackot, nem tudom miert nem volt kirakva, mindegy, Summerrel 2 napja rajarunk, imadom a barackot, a legjobb gyumolcs a vilagon, fosasig tudok enni, mar telen arra varok, hogy mikor lesz vegre barack (anya ti tudjatok... :P) es nagyon finom, pont mint az otthoni! Ma viszont Lois rank szolt, hogy pakoljuk ki a gyerekeknek... Na azok meg mint a saskak... :(  Ma Loisnak tok szar napja volt, allandoan idegeskedett, senki nem mert a kozelebe menni. Reggel elromlott a mosogatogep, megint... Lois atvitte kocsival a poharakat meg az evoeszkozoket a Burgessbe, a tobbi cuccot kezzel kellett elmosogatni, 300 darab mindenbol, jo buli volt... Utana kijott a szerelo bacsi es megcsinalta, szerencsere. Mexiko meg Fancy mosogatott, es Mexiko allandoan orditva enekelte a szamokat a radiobol Fancy fulebe, o meg nem tudott mar hova hajolni elole, Mexiko Lady Gagat utanozta fu de nagyon rohogtunk, alig birtuk abbahagyni. Mexiko nagyon hulye, allandoan beszologat a szallitoknak akik hozzak az arut. A kedvenceink a Bread Guy (Kenyeres Srac) es  Fruit Guy (Gyumolcsos Srac), viszonylag jol neznek ki es Mexiko allandoan pucsitva mosogat meg pakol mikor jonnek, multkor beszolt a Bread Guynak, hogy koszonjuk szepen a kenyeret, nagyon kedves, ez volt a legjobb pillanat az egesz napban, es mar varjuk, hogy holnap is jojjon... Utana Fruit Guytol megkerdezte, hogy minden rendben van-e, segitsen-e neki pakolni, szegeny csavo fulig vorosodott, mi meg beszartunk a rohogestol. :D Jaj most jut eszmebe, valamelyik nap Zsolti meg Ben lekaszaltak a hajukat, Zsolti tok kopasz mint egy szopott gomboc, Ben meg hagyott egy punkos csikot kozepen, borzadaly ahogy kineznek... :D Mar csak fel nap es changeover, HALLELUJAAAA!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése