2011. július 14., csütörtök

Eleg erdekes volt a tegnapi nap, mert kiderult, hogy Summer mindenkihez szolt, csak hozzam nem... Nem igazan ertettem a dolgot, nem csak en mentem nelkule a Burgessbe, hanem a mindenki, de leszartam, ha ennyire gyerekes, akkor csinalja. Lois is nekem adott igazat, nem az ovodaban vagyunk, hogy duzzogjunk, ha valami gondja van velem, azt mondja meg a szemembe, hogy meg tudjuk oldani. Delelott csinaltam az overnightot, 6 csoportot, delre elkeszultem mindennel, ilyen meg sose volt. Ebed utan mar nagyon elegem volt mindenkibol, egyedul akartam lenn, ugyhogy lehuztam a stegre napozni meg olvasni. 5 perce se fekszek, amikor latom, hogy jon egy hajo a Burgessbol. Sam volt az, tajekoztatott, hogy nem lehetek a stegen, mert a hajok hozzak-viszik a gyerekeket, meg amugy is balesetveszelyes... a terdig ero viz... Fu annyira ideges lettem, hogy az nem igaz, a csavo kepes volt ezert atjonni hajoval a Burgessbol!!! Azt hittem eldurran az agyam, egyre jobban kezdem utalni, mar az se erdekel, hogy a o a legjobb pasi a taborban... Bezzeg ha Andy Walsh, Dan Walsh, Scott vagy Sok a waterfront director, akkor nyugodtan lehet a stegen lenni, nyugodtan ki lehet kotni Haywardos kenuval a Burgessben, csak Sam Pearce szorakozik velunk... :@ Az lett a vegen, hogy duzzogva becsortettem a kabinba es lefekudtem aludni. Este semmi kedvem nem volt dolgozni, alig birtam felkelni. Raadasul vihar lett es visszajott mind a 6 overnightos csoport, kulon kellett nekik vacsorat csinalni, haromnegyed 9-ig a konyahban rohadtunk, mikor maskor mar negyed 8kor vegzunk.  Mindegy, legalabb holnap nem kell csinalnom semmit, mert hozza se nyultak a cuccokhoz. Este mindannyian a kabinban maradtunk, atjott Emma is, es beszelgettunk, hulyeskedtunk,tok jo volt, aztan egyszercsak Summer is elkezdett beszelni hozzam, mintha mi sem tortent volna... Ez volt az egyik legjobb este miota itt vagyok! A kovetkezo sessionben el akarunk menni 2 napra Bostonba, Red Sox meccs is kilatasban van, mar alig varom! Red Sox, Baby!  Jaj mar eltelt majdnem egy honap, mindjart itt a szeptember, nem akaroooooom!!! El se tudom kepzelni, hogy fogok visszaszokni az egyetemre, nem is akarok ragondolni... csak az fog eltetni, hogy, 10 honap es megint johetek ide! Cape Cod, de fogsz hianyozni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése