2011. július 27., szerda

Tegnap delutan Summerrel beultunk az arts n crafts hazba es masfel ora szenvedes utan osszehoztuk az ajandekot a titkosunknak. En irtam neki egy levelet, meg szines drotokbol hajtogattam viragot, odatettem az ebedloben az asztalara. En kaptam a titkosomtol egy levelet meg egy csokor szines nyalokat, ugy nez ki mintha viragcsokor lenne. Este megint csak az officeban doglottunk, nalunk az a nightlife, hogy mindenki bezsufolja magat a kanapera es gepezik... no comment. Ejjel 11re megcsinaltam a masnapi ajandekot, kivagtam a titkosom nevet szines papirbol, meg azt hogy Have a nice day! Love, Secret Friend, es felakasztottam az ebedlobe az asztala fole reggeli elott. Tegnap ugyebar a CIT-k mentek overnightra, megcsinaltam a 3 rekeszt, este szepen elvittek, es mar pont befejeztuk a vacsora utan a takaritast, amikor jon John, a CIT Leader, hogy nem hasznalhatnak-e a konyhat, mert az eso miatt nem tudnak az erdoben maradni. Es persze nekunk mosolyogni kell, hogy "Sure, no problem! You are welcome!", magadban meg azt gondolod, hogy go to hell... Ugyhogy ultunk meg egy orat a konyhaban amig megfoztek a gazon a sajtos makaronit, nem lehet oket egyedul hagyni, ejszakara be kell zarnunk a konyhat. Ja es a legjobb az, hogy este fel 9-re mentunk volna a Burgessbe falat maszni, Rachel hivta Craiget napkozben, hogy le van szervezve a kitchen staffnak, de hat a CIT-k meg az eso miatt semmi nem lett belole... :S Amugy mar megfigyeltem, hogy ha kipostolok valamit feszbukra, akkor abbol a vegen sose lesz semmi, lasd Martha's Vineyard, Boston trip, Night Climb in Burgess... Ezentul csak utolag fogom kiirni, hogy milyen jol szorakoztam... :P Ma szabadnapom van, de reggel felkeltem 7kor a tobbiekkel mert mosnom kellett, meg lefoglaltam a repjegyemet Bostonbol San Diegoba. Juj mar alig varom! :) Ja tegnap kaptam a titkosomtol egy bazinagy kituzot, akkora mint a tenyerem, es az van rairva, hogy "My Secret Friend Loves Me", tok vicces, felvettem vacsorara, hatha a titkosom kifigyel! :) Na megyek teregetni meg reggelizni, aztan var Hyannis es Amerika Kapitany!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése